Welkom

Streetwise lost blokkades op die de ontwikkelingen in een winkelgebied in de weg staan. Wij spreken de taal van de overheid, de financier, de vastgoedmarkt en de ondernemer. Doordat we ons opstellen als verbindende partij weten we de uiteenlopende belangen samen te brengen om kernwinkelgebieden weer toekomstbestendig te maken. Sinds 2014 werken wij hiervoor samen met diverse gemeenten. Streetwise is actief in de kernwinkelgebieden van Meerssen, Sittard en Parkstad.

Meer weten over onze actuele werkzaamheden? Volg ons op

De drijvende krachten achter Streetwise zijn Leonie Kuepers en Sjaak Vinken.

Leonie Kuepers heeft een achtergrond in cultureel erfgoed en kunstgeschiedenis. Ze weet uit eigen ervaring hoe het is om te ondernemen in een winkelgebied, en combineert dit met de know-how om ondernemers naar een vestigingslocatie te begeleiden. Ook heeft zij de nodige kennis van flankerend beleid en wet- en regelgeving die van invloed is op het vestigingsklimaat in winkelgebieden.

Sjaak Vinken heeft een achtergrond in de marketing en communicatie. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring met ondernemers en conceptontwikkeling. Vastbesloten om zelf de problematiek van winkelgebieden te ontrafelen en op te lossen, gaat hij doelgericht te werk. Sjaak weet stakeholders te bewegen tot die extra investeringen die nieuwe ontwikkelingen in een winkelgebied mogelijk maken.

Streetwise wordt bijgestaan door een Raad van Advies.

Voor gemeenten

Streetwise is de buitenboordmotor voor gemeenten als het gaat over meer ondernemerschap in de kernwinkelgebieden. Wij zetten ons met gedrevenheid in voor een betere leefbaarheid en meer economische dynamiek in de winkelcentra.

Om het vestigingsklimaat verder te optimaliseren denken we vanuit de praktijk mee in de ontwikkeling van flankerend beleid, en geven we uitvoering aan de retailstructuurvisie.

Tussen alle belangen in, en vanuit een onafhankelijke positie, werken wij uitsluitend voor overheden.

Meer informatie ontvangen? Neem contact met ons op.

Voor ondernemers

Nieuw ondernemerschap is de sleutel tot een toekomstbestendig winkelgebied. Deze nieuwe ondernemers moeten duurzaam, kwalitatief goed en vernieuwend zijn om succesvol te worden en te blijven. Om een kansrijke start te bewerkstelligen begeleiden wij startende en ervaren ondernemers van A tot Z naar een vestigingslocatie in een winkelgebied.

Ben je een startende of ervaren ondernemer en wil je gebruik maken van onze kennis en kunde? Onze begeleiding is kosteloos voor ondernemers die zich willen vestigen in één van de gemeenten waar wij actief zijn.

Na verzending van onderstaand intakeformulier nemen we zo snel mogelijk contact met je op over de mogelijkheden.

info@stichtingstreetwise.nl

Oliemolenstraat 60, 6416 CB Heerlen